O orgie a crimei inspirată divin

Doi membrii ai sectei Martorii lui Iehova au fost acuzați de uciderea a 13 persoane într-o  nebunească “misiune de la Dumnezeu”.
S-a relatat că, Vladimir Gurianov, 44 de ani și Elvira Egorycheva, 46 de ani, au furat, ciomăgit  și le-au împușcat pe victimele lor nevinovate, vreme de nouă luni,  într-o adevărată orgie a crimei.
De asemenea, ei le-au jefuit pe victimele lor la “ordinele lui Dumnezeu”. Gurianov  le-a spus detectivilor, după arestarea sa, că: “Dumnezeu ne-a spus să meargem și să luăm banii. Dumnezeu a spus: ‘Duceți-vă acolo și luați oricât de mult aveți nevoie.’ Și așa am am făcut…”
Poliția a declarat că uciderile au început după momentul în care Egorycheva i-a spus lui Gurianov că, Dumnezeu a vorbit cu ea într-o viziune și i-a dat instrucțiuni cu privire la asta.
Misiunea lor i-a purtat într-un oraș din regiunea Volgăi, din Rusia. Egorycheva a spus: “Dumnezeu vrea ca noi să mergem la Nizhniy Novgorod și să curățăm lumea de păcătoși”.
Un vecin își amintește că: “Cei doi erau ciudați. El o numea pe ea, ‘mama’ sau ‘Prințesa Elena’. Iar ea îl numea pe el, ‘fiul meu, prințul Mihail’… “
Prima victimă a fost ghicitoarea Ludmila Kostina, 51 de ani.
A doua zi ei au ucis o altă ghicitoare, Nina Mashtakova, 66 de ani, căreia i-au furat și toate obiectele de valoare.
Gurianov, un fost condamnat pentru viol, “cuprins de nebunie”, și partenera lui s-au gândit apoi să oprească o fată de 17 ani.
Egorycheva i-a spus: “Oprește-te, păcătoaso! Eu, Principesa Elena și fiul meu Prințul Mihail, am fost trimiși de Dumnezeu să te pedepsim!”.
Gurianov violat fata, după care a ucis-o cu un ciocan.
Mai târziu, el a spus poliției că: “Mama mi-a explicat că fiecare femeie ucisă sau violată de mine va deveni soția mea în viața de apoi.”
Mai târziu, Gurianov s-a lăudat cu o altă crimă. El a spus: “Am împușcat-o  în frunte pe acea femeie, dar ea era încă în viață și am mai tras a doua oară; abia după aceea a căzut..
“Dar pe când îi săpam un mormânt, mi-am dat seama că ea era încă în viață și că tocmai mă privea. Deci, veți înțelege că a trebuit să o înjunghi.”
Cuplul este, de asemenea, suspectat de uciderea elevei în vârstă de 18 ani, Masha Maslennikova, al cărui trup nu a fost găsit încă.
Alte victime ar putea fi Ludmila Kotelnikova, 45 de ani, și Elena Lomteva, 37 de ani, – ambele au descoperite moarte aproape de casele lor de vacanță.
O victimă și-a atras moartea când Gurianov a răspuns anunțului ei pentru vânzarea unui cățel. Victima a strigat către fiul lui în vârstă de 17 ani, care tocmai venea acasă: “Fugi, băiete!”
Portetele criminalilor realizate de poliție au fost puse în circulație și astfel cei doi au putut fi reperați  într-un magazin și prinși.

Egorycheva avea deasupra ei un revolver, două topoare, un dispozitiv cu șoc electric și o frânghie. În jacheta lui Gurianov au fost găsite un pistol și un cuțit.

Unul dintre detectivi a spus: “Inimile noastre sângerează. Lor le place să vorbească  despre  ceea ce au făcut. Ce înseamnă închisoarea pentru unii ca ei? Dacă ar fi existat vreodată un caz care să necesite pedeapsa capitală, acesta este!”

Sursa:

Jehovah’s Witnesses caught by police after killing spree in Russia
Mirror, UK/September 26, 2008
By Will Stewart
http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/jehovahs-witnesses-caught-by-police-after-341490
This entry was posted in Erezia iehovistă, martorii lui Iehova and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a comment