Vicarul lui Hristos este Antihristul

Papa consideră că el însuşi este vicarul lui Hristos. Ce înseamnă cuvântul vicar? Cuvântul vicar desemnează pe cineva care acţionează în locul altcuiva. (Mai pe româneşte s-ar traduce prin locţiitor.)
De exemplu, un vice-preşedinte acţionează în locul preşedintelui, atâta timp cât acesta se află în imposibilitatea de a acţiona el însuşi. Biblia ne vorbeşte despre cel care va veni şi va înşela întreaga lume să creadă că el acţionează în locul lui Hristos. Acesta este identificat a fi Antihrist sau duhul lui Antihrist.
Papa însuşi se află în deplină cunoştinţă despre faptul că, el este antihristul prin aceea că se proclamă vicarul (locţiitorul) lui Hristos.
Noah Webster defineşte prefixul “anti” ca, prepoziţie al cărui înţeles nu este acela de a fi “împotrivă” ci de a fi “în locul” substantivului care o urmează. (NOAH WEBSTER, AMERICAN DICTIONARY OF THE ENGLISH LANGUAGE (1st ed. 1828); republished by Foundation for American Christian Education, San Francisco, California.)
Oxford English Dictionary (Oxford University Press, 1979) defineşte prefixul “anti” ca “opus, împotriva, în schimb, în loc, dându-se drept, rivalizând, simulând”. Antihristul este acela care este împotriva lui Hristos şi în acelaşi timp intenţionând să îi ia locul lui Hristos. De aceea, vicarul lui Hristos este Antihrist.
Există oare cineva despre care Isus a promis că va acţiona în numele său? Da, Duhul Sfânt, şi nicidecum papa de la Roma!
“V-am spus aceste lucruri cât mai sunt cu voi. Dar Mângâietorul, adică Duhul Sfânt, pe care-L va trimite Tatăl, în Numele Meu, vă va învăţa toate lucrurile, şi vă va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu.” (Ioan 14:25-26)
“Totuşi, vă spun adevărul: Vă este de folos să Mă duc; căci, dacă nu Mă duc Eu, Mângâietorul nu va veni la voi; dar dacă Mă duc, vi-L voi trimite.” (Ioan 16:7)
This entry was posted in Păgânismul catolic. and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

