Masoneria și distrugerea creștinismului istoric.

”Nu există decât un loc unde Dumnezeu e explicat: e un concept extraordinar și simplu, iar acel loc nu e biserica! Se întâmplă să fie cauza ruinei bisericii, se numește știință!” (transmedium JZ Knight)
LUMINA VINDECĂRII
Mary Baker Eddy

Mary Baker Eddy a încercat să ”restabilească” creștinismul primitiv (?). Brandul ei religios a fost foarte popular printre evrei și masoni, iar lucrul acesta va fi detaliat în acest capitol.

Evenimentele care au condus-o în căutarea ei pentru legile metafizice care guvernează vindecarea au fost declanșate de un accident, o cădere pe gheață într-o zi friguroasă din februarie 1866.
Înainte de acea alunecare pe gheață, Mary Baker Eddy era o femeie fragilă în vârstă deja de 60 de ani, tristă și care nu avusese copilărie – ”care nu mai aștepta altceva de la viață decât moartea.” 1)
Deși alunecarea ei pe gheață a fost un accident, nu același lucru se poate spune despre aplecarea sa către ocultism. Unii susțin că mentorul ei a fost unul dintre fondatorii Noii Gîndiri, Phineas P. Quimby.
Este foarte posibil ca Phineas Parkhurst Quimby să fi fost un francmason. El a fost de asemenea un hipnotizator timpuriu care a încercat să se vindece (de tuberculoză) prin hipnotism. S-au purtat multe dezbateri asupra modului în care el a influențat-o pe doamna Eddy. Aceasta  a rămas în Portland, Maine ca pacientă a doctorului Phineas Quimby, atunci împrumutând și scrierile acestuia de care s-a folosit mai apoi ca și cum ar fi fost ale ei. 2)
Anton Mesmer. Atunci când masonul Mesmer a susținut o demonstrație în Belfast, Maine despre puterea mesmerismului (așa-numitul magnetism animal, cunoscut astăzi sub numele de hipnotism), Phineas Quimby a devenit interesat și a învățat tehnica lui Mesmer despre hipnotism. 3) Atât masonul Lafayette cât și masonul Mozart au fost impresionați și l-au promovat pe Anton Mesmer în rândul prietenilor lor. 4) Quimby a perceput că, religia îi îmbolnăvea pe mulți dintre pacienții săi. 5)
Mary Baker Eddy bazându-se pe scrierile acestuia, a preluat de asemenea această idee. Un  observator a rezumat astfel cercetarea doamnei Eddy, ca fundamentată pe scrierile împrumutate de la Quimby, “Dacă nu ar fi fost P.P. Quimby nu ar fi fost nicio doamnă Eddy și dacă nu ar fi fost d-na Eddy atunci nici noi nu am fi știut ceva despre Quimby.” 6)
Au existat doi oameni care, au exercitat, fără nicio îndoială, o mare influență asupra ei: tatăl ei și soțul ei mult iubit care a murit. Tatăl ei era foarte interesat de religia metafizică, și soțul ei era francmason aparținând lojei Odd Fellow. Ca oddfellow el a fost implicat în vrăjitorie. Francmasonii au avut grijă de ea după ce a rămas văduvă și datorită bunătății lor, ea le-a fost fidelă întreaga ei viață. Ea a publicat de altfel și diverse materiale în revista lunară a francmasonilor ”Monthly Magazine”. 7)

Încă de la început, ea a preluat sigla masonică a Cavalerilor Templieri și a folosit-o în publicațiile sale. Ea a modificat-o doar puțin după care, aceasta a devenit o marcă de drept de autor a Științei Creștine. O formă timpurie a logo-ului Cavalerilor Templieri, utilizată de către ei, a apărut pe cartea sa ”Unitatea lui Dumnezeu.”
Mary Baker Eddy a explicat căderea și vindecarea ei în binecunoscuta ei carte, ”Știință și Sănătate cu trimitere la Scripturi”. Patru ani mai târziu de la publicarea acestei mărturii, ea a reușise să adune 26 de adepți și să organizeze o biserică în Boston.

Această biserică a fost desemnată ulterior ca Biserica Mamă, Prima Biserică a Științei lui Hristos care, a fost “concepută pentru a comemora cuvântul și lucrările Învățătorului nostru, care ar trebui să restaureze creștinismul primitiv și elementul său pierdut, acela al vindecării.”
Avem de-a face aici cu conceptul masonic denumit ”revolving” (revoluție) —  de întoarcere înapoi la puritatea primitivă. Conceptele ei au fost, de asemenea, gnostice, care  susțineau că, salvarea poate veni doar prin cunoaștere și că boala, păcatul și suferința ar dispărea în măsura în care, cineva ar înțelege că, Dumnezeu este totul (panteism). Ea a crezut și într-un alt principiu gnostic, acela potrivit căruia materia este opusă lui Dumnezeu. Gândirea ei pozitivă se numește ”Noua Gândire”. ”Noua Gândire” variază de la hinduismul vedic pur la mult mai subtilele convingeri oculte care fac parte din  ”Gândirea Pozitivă” a francmasonului (de grad 33) Norman Vincent Peale.21) De aceea Noua Gândire a lui Peale nu este nouă. Emerson a fost unul dintre aceia care au făcut ca Noua Gândire să devină celebră.
Emerson a fost puternic implicat în francmasonerie și a studiat și împrumutat și din hinduism. Ambii, Mary Baker Eddy și Emerson credeau că, fiecare om este un centru al “conștiinței lui Dumnezeu” și că trebuie să recunoască completa sa unitate cu întregul;
apoi că, Hristos este o idee divină și nu veșnicul, ci doar o “reflectare a lui Dumnezeu.” Mai departe ”Știința Creștină” ne spune că, omul este divin pentru că, el este o parte a lui Dumnezeu.
Organul oficial al Ritului Scotian, New Age Magazine, din luna mai, 1923, conținea un articol extrem de elogios despre Mary Baker Eddy. În conformitate cu duplicitatea masonică și secretele sale, articolul nu conținea numele ei, dar era evident în descrierea făcută în articol, cine era persoana atât de onorată. Se spunea așa:
“Dar a rămas ca în ultimii ani ai secolului al 19-lea, să asistăm la ceea ce mulți cred că este una dintre cele mai mari “declarații de independență ” din toată istoria și care promite să ducă la ruperea definitivă a gratiilor adevărului și a lanțurilor celei mai mari înrobiri a omului – indolenta sa supunere în fața legilor materiale.”

”Într-o seară, la sfârșitul unei zile de toamnă a anului 1866, o nobilă doamnă din New England, având o minte plină de spirit, (fostă soție a unui adevărat mason), stătea așezată lângă o criptă de marmură,  singura de pe malul Oceanului Atlantic, în apropierea unui mic sat din Massachusetts… ea fusese hărăzită unui mare rol pe care urma să îl joace în drama evenimentelor mondiale. Ea a fost inspirată de același Dumnezeu care a condus gândurile luminate ale lui Avraam, Isaac, Iacov, Moise… Într-un moment de astfel de unitate cu Inteligența Infinită, această femeie a scris ceea ce mulți gânditori profunzi sunt înclinați să considere că este cea mai mare “declarație de independență” care, a fost dezvăluită vreodată pentru locuitorii acestei planete.”

“Copiii copiilor noștri și toate generațiile viitoare vor vorbi și vor scrie despre această perioadă din prezent, a secolului al XX-lea ca ”Zilele Marii Revoluții” – ultima Renaștere Religioasă –  ca data semnării (adoptării) din ”Declarația de independență spirituală a omului” și eliberarea sa de (așa-numitele), legile materiei. Și acei copii ai copiilor noștri, privind peste caceastă consemnare, vor fi mândri de recunoașterea contribuției active a masoneriei la acest mare eveniment.” 8)
Cu o astfel de afiliere strânsă de doctrină și prietenii cu francmasoneria nu este de mirare că, francmasonii au jucat un rol important în ”Știința Creștină” (Christian Science). Channing a fost unul dintre cei responsabili pentru înființarea ”Științei Creștine”, el fiind și francmason.9) Începând cu acel moment, oricine va examina ”Biserica Mamă” din Boston, va afla că, Archibald McLellan (1857-1917) care era un lider francmason, a fost și directorul Bisericii Mamă și redactor-șef al ”Christian Science Monitor.”10)
Albert F. Gilmore, președinte al ”Bisericii Mamă” în 1922-1923 a fost tot un francmason,11) și succesorul său, Charles E. Heitman, președinte al ”Bisericii Mamă” în 1923 – 1924 a fost francmason.12) Din 1956, redactorul șef și reprezentantul oficial al ”Bisericii Mamă” a fost masonul Arnold H. Exo.13) ”Biserica Mamă” din Boston își exercită autoritatea peste cele 2.500 de congregații internaționale, fiice ale sale.
Mulți dintre editorii ”Christian Science Monitor” au fost francmasoni. De exemplu, George Channing, Paul S. Deland (gradul 32), Alexander Dodds, Roland R. Harrison, și Charles E. Heitman.14)
Oponenții ”creștinismului primitiv” al lui Mary Baker Eddy l-au numit “Vrăjitoria Yankee”. Dacă cineva este familiarizat cu auto-sugestia promovată în ”Știința Creștină” și o compară cu magia va vedea că, cele două sunt în principiu același lucru.
Mary Baker Eddy, s-a născut la Bow, New Hampshire, în 1821 și și-a înființat biserica sa în Boston, în anul 1883. Se poate vedea că, originea acestui cult ”creștin” New Agy (New Age) începe în aceeași zonă geografică, în care au început atât de multe altele.
Mary Baker Eddy a aflat că, ea ar putea fi un ”canal” sau medium. După ce a descoperit talentul ei ca medium, ea a început Colegiul de Metafizică din Massachusetts, Boston, în 1881. Doi ani mai târziu, ea a început cu ”Christian Science Journal”, care a evoluat în ”Christian Science Monitor”, un jurnal respectat.
În antichitate, sibilele (prezicătoare ale lumii antice) erau controlate într-un mod hipnotic. Este posibil ca Phineas Quimby sau altcineva să o fi controlat pe Mary Baker Eddy prin hipnotism?
O anume doamnă Stetson, o descendentă dintr-o familie puritană 15) care ar fi legată de Ordin (odd fellow), ordin considerat a fi parte din Illuminati 16), a fost prietena lui Mary Baker Eddy. Stetson a fost un alt lider timpuriu al ”Christian Science”. Augusta Stetson a fost, de asemenea, implicată în co-masonerie iar viața ei este învăluită de mister.17) O altă legătură cu Illuminati este că, atât Mary Baker Eddy cât și Ordinul s-au inspirat profund din filozofia lui Hegel. Într-adevăr, istoria secolului 20 a fost a unui secol în care, Illuminati a încercat filosofia lui Hegel pentru a crea schimbările dorite prin conflicte. 

Mary Baker Eddy, în scrierile sale originale, l-a plagiat pe Francis Leber, acela care a scris “Metafizica Religiei la Hegel.”

Mary Baker Eddy a făcut parte din familia Baker, prin naștere. Aceeași familie Baker care, este foarte proeminentă, în zilele noastre.
Mulți dintre primii convertiți la ”Christian Science” (Știința Creștină) au fost oameni bogați și/sau evrei. Deoarece Christian Science subliniază puterea mintii, mulți evrei au fost atrași de aceasta.18) De aceea mulți evrei aparțin ”Christian Scientists” așa încât dacă o persoană are afaceri cu evreii, face referire la Christian Science ca la un grup evreiesc.19)
Noua Gândire a anilor 1880 era o colecție de texte de filozofie de la gânditori ca Confucius, Emerson, Buddha și alții. 
La conducerea școlii pentru fiii și fiicele membrilor ”Christian Science”, de la clasele de grad ”k” până la colegiu, era francmasonul de grad 32, Frederic E. Morgan. Numele școlii era ”Principia College Elsah IL”, iar el a servit aici ca președinte între anii 1938-1954, după ce a slujit ca director cu începere din anul 1919. El a fost, de asemenea, membru al consiliului de directori cu începere din 1942. 20)
Nu numai că, masonii controlează gândirea ”Christian Science” dar gândirea Științei Creștine este folosită pentru a submina principalele ramuri ale bisericii creștine. Două cărți dezvăluie modul în care Gândirea Științei Creștine s-a infiltrat în grupurile creștine, și anume: ”O Evanghelie Diferită” (A Different Gospel) de Dr. R. Mc Connell și ”ABC OCULT” (Occult ABC) de Kurt Koch. 
”Lumina” de vindecare a ”Christian Science” este într-un mare grad, o ”lumină” masonică evreiască.
Referințe:
”Be Wise As Serpents”(Fiți înțelepți ca șerpii), de Fritz Springmeier; Capitolul 2.6., LUMINA VINDECĂRII, pg 470-474
Note
1. Faith, Cults and Sects of America, p.72.
2. Dresser, Horatio W.,ed. The Quimby Manuscripts. NY: The Julian Press, 1961, cover and text.
3. ibid., p. viii
4. ibid., p. vi
5. ibid., p. xii
6. ibid., p. xiv
7. Peel, Robert. Mary Baker Eddy, Vol. I, The Years of Discovery. New York: Holt, Rinehart
and Winston, 1971, pp. 76-79.
8. Hicks, Thomas Willing, 32 degree, art. “The New Declaration of Independence”, The New Age Magazine, (May, 1923) Vol XXXI,No.5., pp. 276-279.
9.   ”10,000 Famous Freemasons.”, Denslow
10. ibid. Vol. 3, p. 181
11. ibid. Vol. 2, p. 114
12. ibid. Vol. 2, p. 211
13. ibid. Vol. 1, p. 31
14. Toți acești editori pot fi găsiți în ”10,000 Famous Freemasons” de Denslow.
Numele lor apar în ordine alfabetică. Vezi și Deland (Vol.p. 302), și Harrison (Vol. 2, p.192)
15. Edith Star Miller, ”Occult Theocracy”, p. 555
16. Sutton, Antony C. ”America’s Secret Establishment”. (1986) pp. 131, 135, 140, 148, 150, 161
17. Edith Star Miller, op. cit., de asemenea A. Stetson este menționată ca membru la p. 738.
18. Lascelle, Ruth Specter. ”That They Might Be Saved.”, Van Nuys: CA. Rock of Israel Press, 1985, p.15.
19. ibid.
20. Denslow, op. cit.
21) Norman Vincent Peale a numit nașterea lui Iisus Hristos din Fecioara Maria ”o idee teologică oarecare” fără importanță pentru mântuire. (Family Weekly, April 14, 1984, Cover Story)
”Nu este nevoie să fi născut din nou. Fiecare are calea lui la Dumnezeu. Eu o am pe a mea. Eu am găsit pacea eternă într-un templu Shinto… Hristos este doar una dintre căi!” (interviu Modern Maturity magazine, Decembrie-ianuarie 1975-76)
Sursa:
Advertisements
This entry was posted in Masonerie and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s